Wójt Gminy Rypin ogłasza nabór wniosków na realizację przedsięwzięć z zakresu demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy w roku 2024.
Wnioski o udzielenie dofinansowania na w/w zadania należy składać
w terminie od 27 sierpnia 2024 r. do 04 września 2024 r. w Urzędzie Gminy Rypin,
ul. Lipnowska 4, pokój nr 4, w godzinach pracy Urzędu, na formularzu wniosku, który można otrzymać w pokoju nr 4 lub poniżej w sekcji załączniki.
Niezgłoszenie we wskazanym terminie zamiaru usunięcia wyrobów zawierających azbest w roku 2024 będzie skutkowało brakiem możliwości dofinansowania przedsięwzięcia. Ponadto realizacja zadania uzależniona jest od pozyskania przez Gminę Rypin dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
Wójt Gminy Rypin
/-/
dr inż. Janusz Tyburski